Stash 'm Up! #1

21-11-2013 15:50

Hey guys!

 

Sanne en ik hebben besloten een nieuwe serie te beginnen: Stash 'm Up! Hier laten we onze stashes zien en de eerste artikelen zullen gevuld zijn met mijn make-up stash en Sanne's nagellak stash!

 

Vandaag laat ik jullie dus ook het eerste deel van mijn make-up stash zien. Dit is het deel met gezichtsproducten en een deel oogproducten. Kijk snel mee! :)

 

Ik heb niet superveel make-up en dus moeten jullie geen stash als Teske de Schepper, Vera Camilla of Diana (Disfordazzle) verwachten.

 

Mijn gezichtsproducten stash

 

 

 

Poeders

 

 

De Miss Helen poeder in kleur nummer 24 is een erg mooi product. Hij is goed gepigmenteerd en de substantie is fijn. Hij brengt makkelijk aan waardoor het zeker één van mijn favoriete poeders is. Ik weet alleen niet wanneer en waar ik hem gekocht heb, dus weet ik niet of 'ie nog te koop is.

 

Over de MAX Foundation ben ik dan weer niet zo tevreden. Het is een soort 'poeder' foundation, en ik vind de substantie niet erg fijn. Hierdoor brengt hij dus ook niet mooi aan. Maar van een Action product mag je ook niet teveel verwachten, toch? :)

 

De Essence All About Matt fixing loose powder is daarintegen wel weer superfijn. Het is een witte, losse poeder, die zoals de naam al zegt, je huid erg goed matteert. De substantie en kleur was wel even wennen, maar zodra ik het door had, vond ik hem echt geweldig! Een top product.

 

Highlighters

 

 

Ik wist niet waar ik het Essence Sun Club palette bij moest doen. Het is namelijk een poeder, bronzer, blush en highlighter in één. Toch besloot ik hem maar bij de highlighters te doen omdat ik hem daar toch ook het meest voor gebruik. Hij is erg mooi, goed gepigmenteerd en de substantie is fijn. Me likey!

 

De Essence Me & My Icecream LE Shimmer Pearls zijn ook weer erg mooi. Saai wordt het, he? Ik vind bijna alle producten leuk, haha. Maar de pearls zijn echt leuk! Het is veel specialer dan een gewone 'poeder' highlighter. De pearls breken wel snel, misschien iets te snel. Verder zitten deze pareltjes niet in het vaste assortiment, maar was het een Limited Edition. Ik stem voor shimmer pearls in het vaste schap! :)

 

Blush

 

 

De MAX Mineral blush is in de kleur Brown en hij is zo mooi! Hij heeft de pigmentatie van een gewoon Essence product en een mooie, diepe kleur. De substantie is fijn en niet te korrelig. Een mooi najaars product!

 

De Essence Me & My Icecream LE Cream Blush verbaasde me zo erg. Ik hou normaal helemaal niet van cream producten en ik verwachtte dus ook eigenlijk dat ik deze niks vond. Maar op één of andere manier vind ik deze blush echt heel fijn. De kleur is roze, maar hij wijkt zelfs een beetje naar rood. Hij brengt makkelijk en soepel aan en je kunt hem makkelijk 'blenden'. Helaas was dit ook weer een LE en is 'ie dus nu niet meer te koop. Anders was hij zeker een aanrader geweest!

 

Dan door naar weer een heel andere kleur, de Essence Silky Touch Blush. Dit is een lichtroze kleur, met een goede pigmentatie. Als je een donkere huid hebt, zal ik je deze blush niet aanraden maar op lichte huidjes zoals die van mij, staat die super. Wat ik wel een nadeel vind is de structuur, hij is best korrelig waardoor hij niet helemaal ideaal aanbrengt. Maar wanneer 'ie er dan op zit heb je ook wat!

 

Zie hier de swatches

Ik had hiervoor al wat anders geswatcht en er staan nog wat letters op mijn hand. Sorry hiervoor! En ja, let niet op mijn lelijke handen, ik wilde er gewoon swatches bij doen hahaha. $

 

Van links naar rechts:

De Me & My Icecream LE Cream Blush, De MAX Mineral Blush en de Essence Silky Touch Blush.

 

Concealer

 

 

Natuurlijk heb ook ik, het beroemde concealer palette van Catrice. Het is een superfijn palette die goed zijn werk doet. Eigenlijk doen al mijn concealers goed zijn werk en heb ik er verder ook niks op aan te merken. Hieronder heb ik dus alleen nog even vermeld waar de verschillende kleuren goed voor zijn. :)

 

Catrice Concealer pallete: De rode kleur is voor onder de ogen, de groene kleur is voor op rode vlekjes en de rest is gewoon voor camouflage.

Match 2 Cover Essence: Camouflage.

Coverstick Essence: Camouflage.

HEMA Groene concealer: Rode vlekjes.

Het ronde concealer palette is van Essence (ik weet de naam alleen niet, sorry!): Deze is niet meer te koop. De rode kleur is voor onder de ogen, de groene kleur is voor op rode vlekjes en de huidskleur is voor camouflage.

 

BB Cream

 

 

 

 

Ik heb maar 1 BB Cream en dat is de all-in-one BB cream van Essence. Dit is kleur nummer 01: Universal en dat betekent dat 'ie voor alle huidskleuren zou moeten passen. Ik merk dat die bij mij al snel te donker wordt en zelfs een beetje naar oranje wijkt. Ik gebruik alleen BB Cream als ik lang de tijd heb en dan smeer ik heb gewoon heel goed uit. Langer/beter dan eigenlijk zou moeten.. Zoals jullie wel merken ben ik hier dus niet zo over te spreken. Een voordeel is dat de substantie wel fijn is.

 

Oogpotlood en Eyeliner

 

 

Ik heb verschillende oogpotloodjes van Essence, DA en de Action. Allemaal vind ik ze even fijn. Hier ga ik dus verder niet op in want ik vind ze allemaal een aanrader. Waar ik wel verder op in wil gaan is de Crystal Eyeliner die jullie er tussen zien liggen.

 

De Crystal Eyeliner van Essence is zó mooi. Het kwastje is mooi dun waardoor je een strak lijntje kan zetten. Zelf gebruik ik hem niet voor eyeliner, (wat ook vast en zeker erg mooi is), maar over een blauw lijntje oogpotlood heen. Dit komt samen echt heel mooi uit en het maakt je look toch nog wat meer af. Deze zijn dit jaar nieuw toegevoegd aan het assortiment en ik ben heel blij dat ze dit hebben gedaan. Wat een prachtstuk! Wauw.

 

Dit waren dan alweer mijn gezichts- en oogproducten. Ik hoop dat jullie er wat aan hadden en dit artikel leuk vonden!

 

xoxo Marije

Reacties

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht

Hallo! Ik ben Sanne en dit is mijn blog waar ik twee keer per week post over Nail art, Fashion, Beauty, Lifestyle, Cupcakes en nog veel meer! Veel leesplezier!

BlogSociety