Review Max & More Lip Color + Sally Hansen Xtreme Wear

18-11-2014 22:23

Hoi allemaal!

 

Gisteren ben ik met mijn moeder naar de Action geweest en daar heb ik wat leuke spulletjes gekocht, waaronder de dingen die ik vandaag voor jullie ga reviewen! Een paar meiden waren benieuwd naar de lipgloss en de nagellak, dus deze staan voor vandaag op de planning. Kijken jullie mee?

 

Max & More Liquid Lip Color Duo

Als eerste de twee lipglossjes die ik heb gekocht. Dit zijn de Max & More Liquid Lip Color Moisturizing Lipgloss. Ze zijn in meerdere kleuren-duo's te koop en ik kocht het setje: 019 Hot Pink. Dit setje bestaat uit de kleuren Strawberry en Sweet Pink.

 

Links Strawberry, rechts Sweet Pink

Zo op mijn hand zijn de kleuren echt prachtig! Ik wist alleen niet zo goed of ik Strawberry wel zo mooi zou gaan vinden, omdat 'ie toch bruiner uitviel dan verwacht. De substantie is redelijk dun.

Nou dit zijn dus mijn kale lippen, zodat je de kleuren wat beter kunt vergelijken (let niet op alle velletjes enzo, ik had net lippenstift afgehaald).

Strawberry is een bruinroze kleur met een heleboel roze, rode, bruine en zilveren glitters erin. De kleur is goed zichtbaar op je lippen en lijkt meer alsof je een mooie lippenstift op hebt met een doorzichtige lipgloss eroverheen. Je hebt een duidelijke, mooie kleur met een geweldige glans. Wauw! Ik vind deze zó mooi! Dit is by far mijn favoriete van de twee. Het is meer een soort donkerdere tint van mijn lippen, waardoor het aanwezig is maar toch heel natuurlijk. 

Sweet Pink is een lichte, zachte kleur roze. Mij leek deze kleur zó mooi, maar niets is minder waar. De kleur verdeelt niet goed en gaat tussen de velletjes en gleufjes zitten. Ook valt de roze kleur bijna weg op mijn lippen. Heel jammer, want hij had zo mooi kunnen zijn! Toch, als je voor een heel erg naturel look gaat, is hij wel mooi, want hij geeft een mooie glans aan je lippen en een iets roziger tintje. 

Dit heet dan wel een Moisturizing Lipgloss, maar hydrateert hij ook goed? Het antwoord is ja! Met lipgloss heb ik nogal snel dat mijin lippen uitdrogen omdat ik ze niet kan nat maken. Toen ik deze lipgloss eraf haalde waren mijn lippen superzacht en gehydrateerd! Dit vind ik echt geweldig!

Max & More Liquid Lip Color Duo €0,79

 

Sally Hansen Xtreme Wear

Ik zat een beetje te snuffelen tussen de A-merk nagellakjes, toen ik deze zag. Ik moést hem hebben! Zo gezegd, zo gedaan, en even laater kwam ik thuis met dit mooie exemplaar.

Ik heb nummer 420 Razz-berry gekocht.

De lak dekte in twee lagen en droogde tussen de 1 en 2 minuten. Het is een hele mooie knalroze crème kleur. De lak is net niet te dun en verspreid goed, ook het kwastje zag er goed uit. Ik ben echt verliefd op deze kleur! Verder valt er eigenlijk niet zoveel te zeggen dan dat het een mooie, goede kwaliteit lak is. Hij droogt alleen iets langzamer dan gehoopt, maar die 30 seconden extra kan ik wel wachten als dit het resultaat is.

Sally Hansen Xtreme Wear €0,99

 

Ik hoop dat jullie dit een beetje interessant vonden en er wat aan hebben gehad. Ik raad jullie in elk geval aan om naar de Action te gaan ;-)

 

Ciao!

xoxo Sanne

Reacties

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht

Hallo! Ik ben Sanne en dit is mijn blog waar ik twee keer per week post over Nail art, Fashion, Beauty, Lifestyle, Cupcakes en nog veel meer! Veel leesplezier!

BlogSociety