Max & More 12 colour eyeshadow palette review

10-11-2014 20:56

Hoi allemaal!

 

Vandaag ga ik voor jullie het Max & More 12 colour eyeshadow palette reviewen. Wil je weten wat ik ervan vind? Lees dan snel verder!

 

Max & More is het make-up en nagellak merk wat verkrijgbaar is bij de Action. De laatste tijd ga ik steeds vaker naar de Action en kom ik altijd thuis met wat make-up. Ze hebben steeds meer superleuke, en steeds betere artikelen te koop! Afgelopen zaterdag ging ik naar de Action met een vriendin voor een cadeautje, en toen kwam ik deze palettejes tegen. Ik had ze nog niet bij de Action in mijn dorp gezien, maar hier hadden ze ze blijkbaar wel. 

Het palette is verkrijgbaar in 5 kleuren: Nude, Smokey, Blue, Green en Brown. Ik heb het Brown palette, want bruine tinten staan mij het mooist. In elk palette zitten 12 kleuren, zoals de naam al zegt. 

Aangezien ik erg tevreden was over het Max & More Forrest Palette (zie hier review), was ik wel benieuwd hoe deze 'kleinere variant' het deed. Zie hier de swatches.

De eerste 6 kleuren

De tweede 6 kleuren

Er zit veel variatie qua goede pigmentatie in dit palette. Sommige kleuren zijn geweldig, sommige zijn gewoon slecht en sommige zijn middelmatig. Ik had gehoopt dat de paars/blauwige tinten het goed zouden doen, maar niets was minder waar. Zelfs de donkerste kleur hiervan viel bijna helemaal weg! Maar niet getreurd! De bruintinten doen het wel redelijk goed, en de witte highlighter is supermooi! Mijn lievelingskleur is toch echt van de eerste 6 kleuren, rechtsonderin. Deze heeft geweldig pigment en zó veel glitters! Wauw! Voorderest is het dus echt een mengelmoes van goed en slecht, maar een voordeel is: de oogschaduw voelt zacht aan en is niet zo korrelig!

Max & More 12 colour eyeshadow palette €0,79

Ik ben redelijk tevreden over dit palette, sommige kleuren vielen nog wel tegen maar er zaten ook een paar juweeltjes tussen, en dat voor maar 80 cent! Ik denk dat ik nog wel zo'n palette ga ophalen, maar dan in een andere kleur, al weet ik nog niet welke...

Hopelijk hadden jullie wat aan deze review!

Hebben jullie dit palette al uitgeprobeerd, en zo ja, wat vond je ervan?

Ciao,

xoxo Sanne

Reacties

Leuke review

wazupkim 12-11-2014
Echt een leuke review, ik denk dat ik er ook een ga halen haha!
Ik denk dat ik voor de nude pallet ga!
Deze lijkt me heel mooi en ik ben de laatste tijd in de nude kleuren

Nieuw bericht

Hallo! Ik ben Sanne en dit is mijn blog waar ik twee keer per week post over Nail art, Fashion, Beauty, Lifestyle, Cupcakes en nog veel meer! Veel leesplezier!

BlogSociety